Press Start - Level Up idiomes
16246
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16246,ajax_fade,page_not_loaded,,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-17.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive

¿Per què Level Up?

Comunicació

A Level Up l’expressió oral és de gran importància. Nosaltres creiem que aprendre a parlar i expressar les idees en un idioma que no és el nostre suposa un gran repte. És per aquesta raó que li donem tant de valor a l’hora de consolidar un bon coneixement de la llengua.

Sense llibres

Les classes han de ser entorns fluids i lliures on les idees van i venen. Els llibres poden ser una eina de consulta però no creiem que puguin ser l’eina sobre la què es basa l’aprenentatge. Actualment tenim accés a moltíssima informació en qualsevol moment, i a més, és una informació que encaixa perfectament amb les nostres necessitats ja que som nosaltres els què la triem.

Comunicació

L'expressió oral és una de les eines principals de l'aprenentatge.

Sense Llibres

Fem les classes més dinàmiques i protegim el medi.

Sense notes

Fem servir un sistema de punts d'experiència lluny dels clàssics resultats.

Sense exàmens

Millorem a través d'activitats i projectes.

Tecnologia

Fem ús de portàtils, tablets, mòbils, Google Classroom, Apps, Netflix... Docents i alumnes comparteixen un espai digital comú.

Interacció

Els alumnes cooperen i aprenen els uns dels altres.

Minecraft

Fer, crear, destruir, tornar a crear, trobar materials, viure aventures, cooperar amb altres alumnes.

Creatividad

Espai i llibertat per generar dubtes i a la vegada cercar respostes creatives.

Interacció

Crear interacció entre els alumnes és una manera de potenciar la seva seguretat i a la vegada millorar els coneixements, ja que allò que nosaltres no sabem dir, potser ho sap algú altre. D’aquesta manera poder escoltar altres idees i interactuar amb elles directament.

Sense notes

La manera clàssica de puntuar es basa en una idea punitiva, en castigar la falta de coneixement en lloc de reforçar la presència d’aquest. Amb els punts d’experiència extrets d’els videojocs, busquem un creixement continu de l’alumne, ja que cada activitat suma i tot ajuda a la millora i a l’avenç.

Sin exámenes

D’una manera similar a les notes, els exàmens clàssics no reflecteixen els coneixements reals, ja que la gran majoria estudia el dia abans i oblida el dia després. Nosaltres preparem activitats de manera constant on els alumnes han de posar en pràctica els seus coneixements de manera orgànica.

Creatividat

Imaginar i crear alguna cosa no és feina fàcil, i molt menys quan el sistema actual no fomenta ni recolza les persones creatives que volen cambiar el paradigma. El simple fet de no fer servir llibres ens dona gran llibertat per ser creatius, tant els docents com els alumnes. Tenim espai i llibertat per generar dubtes i a la vegada cercar respostes creatives què ens facin anar més enllà del típic.

Tecnologia

La societat actual és un espai tecnològic, és per aquesta raó que no té sentit arribar a classe i que sigui un espai mancat de tablets, mòbils, portàtils, connectivitat, etc. La tecnologia ben utilitzada és una gran eina a l’hora de crear i presentar el coneixement d’una manera atractiva i fresca.

Minecraft

Fer, crear, destruir, tornar a crear, trobar materials, viure aventures, cooperar amb altres alumnes, expressar situacions de tot tipus, haver de planificar i portar a terme idees. Tot això i molt més es el què els alumnes posen en pràctica fent servir Minecraft a classe. Un videojoc al servei de l’educació que ofereix moltíssimes oportunitats d’aprenentatge i millora.

Vols conèixer als nostres professors?

Em dic Carles i tinc 37 anys. M’agraden molt els idiomes, l’esport, els videojocs, el cinema, viatjar, conèixer altres mons fora del meu i entrenar la creativitat de diferents maneres. Parlo català, castellà, anglès, alemany, una mica de japonès i no tinc intenció de d’aturar-me. Des de fa uns anys em voltava pel cap un concepte nou i atractiu d’aprenentatge d’idiomes. Una manera diferent i més holística on els alumnes puguin fer, enlloc de només mirar; on puguin parlar enlloc de només escoltar i on puguin crear, enlloc de només imaginar. Level Up representa aquest somni fet realitat.

Em dic Marina, tinc 19 anys, sóc estudiant d’Animació 3D i efectes visuals a la Universitat de la Salle. En el meu temps lliure m’agrada dibuixar, aprendre més sobre la fotografia, llegir i planejar viatges que m’agradaria fer en algun moment. Sóc vegetariana i intento formar-me dins l’àmbit de l’ecologia i la sostenibilitat per poder ajudar el planeta. Sóc monitora voluntària des de fa dos anys en un esplai de Canyet anomenat Bon-vent. M’agrada ser amb nens i ajudar-los en el seu desenvolupament, ja sigui educant-los en el lleure o ensenyant-los llengües.

Em dic Pol Garriga, tinc 19 anys i sóc estudiant de 2n de grau de Traducció i Interpretació a la Universitat Autònoma de Barcelona. Els meus hobbies són el futbol, el surf, l’art, la música, la moda i, lògicament, els idiomes. Ara mateix sé català, castellà, anglès, alemany i una mica de japonès, i en vull aprendre més; m’agrada molt viatjar i conèixer cultures estrangeres. També m’agrada molt llegir; si hagués de recomanar algun llibre, seria El Maestro del Prado, de Javier Sierra. M’interessa molt la pedagogia i l’ensenyament; sóc monitor voluntari a l’Esplai Bon-Vent de Badalona des de fa 2 anys i treballar de professor és una feina que m’encanta!

Em dic Rahul, tinc 23 anys, sóc llicenciat en Filologia anglesa i CELTA. Vaig néixer a l’Índia i fa 10 anys que visc a Barcelona. M’encanten els idiomes i sé català, castellà, anglès, hindi, punjabi, una mica de francès i en el futur m’agradaria aprendre japonès. En el meu temps lliure m’agrada jugar a videojocs, fer origami, aprendre a programar en C ++, llegir manga i còmics. També m’agrada el teatre i la meva obra de teatre preferida és “Blasted” de Sarah Kane.

Em dic Laura, però tothom em diu Mae pel meu segon nom. M’encanta llegir (un munt), sortir de casa i passar el temps amb els meus amics o amb la família o fer algun pla absurd per no estar avorrida, que és el que faig majorment cada cap de setmana.